پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228072
افتتاح 5 پروژه کشاورزي در شهرستان فارسان/ اختلاف کشاورزان با منابع طبيعي بررسي شد
تاریخ انتشار : 1396/02/19 11:00:20
نمایش : 1091
رئيس جهاد کشاورزي استان در بازديد از بخش کشاورزي شهرستان فاسان از افتتاح 5 پروژه در اين شهرستان خبر داد و گفت: براي اين پروژها مبلغ دو ميليارد دويست مليون تومان پيش بيني شده است.
دکتر ذبيح اله غريب قلعه تکي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:هدف از سفر به شهرستان فارسان را بررسي پروژه هاي بخش کشاورزي که به اتفاق فرماندار ،مديران و معاونين سازمان جهاد کشاورزي  بيان داشت.

وي در ادامه افزود:پروژه هايي که در سطح شهرستان از اعتبارات بخش کشاورزي  استفاده مي کنند 5 پروژه هستند از جمله پروژه آبياري تحت فشار اراضي گوجان،انتقال آب گشنگان جونقان،اراضي بکان،اراضي 182 هکتاري شهرچليچه و اراضي روستاي کران که اين طرحه ها با اعتباري بالغ بر  دو ميليارد ودويست ميليون تومان به بهره برداري خواهند رسيد.

وي خاطر نشان کرد:در اين شهرستان به علت بارنگي هاي بسيار خوبي که داريم بحث کشت گياهان داروئي وتوسعه باغات ديم را نيز در دست اقدام خواهيم داشت.

وي تصريح کرد:در اين سفر به موضوع وبحث اختلاف کشاورزان با منابع طبيعي که در مورد اراضي وتقسيم بندي زمين هاي کشاورزي آنها با منابع طبيعي بوده پرداختيم که قرار شد بر اساس نقشه هاي موجود اين اختلافات حل و پايان پذيرد.

امروزه کشاورزي و توسعه کشاورزي به عنوان موتور محرکه و نيروي پيش برنده توسعه به طور عامل و توسعه روستايي به طور خاص مي باشد. اما با توجه به پيامدهاي ناگواري که نظام هاي کشاورزي متعارف در بعد محيط زيست دارد، رسيدن به کشاورزي پايدار، بسيار حياتي است. اولين گام در نيل به اين مقصود، ارزيابي ميزان پايداري نظام هاي کشاورزي است.

انتهاي پيام/590پ


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html